Subject: FW: Lehmja
From: "Ivar Pahka" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Wed, 19 Feb 2025 09:02:44 +0200

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, February 19, 2025 7:28 AM
To: Ivar Pahka <[email-masked]>
Cc: Veiko Aava <[email-masked]>
Subject: RE: Lehmja

Tere

Kas nii OK?

Fred

From: Ivar Pahka <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: teisipäev, 18. veebruar 2025 11:17
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Lehmja

Tere,

Saadan transpordiameti kooskõlastusest väljavõtte, siis selle järgi minu
poolt saadetud garantiikirja sõnastus peaks sobima ka Põrguvälja
Soojusele.

6. Tehnovõrgu omanik peab esitama Transpordiametile garantiikirja
kehtivusajaga 5 aastat, milles kirja väljastaja tagab ehitustööde tõttu
teele ja riigitee maale tekkinud võimalike kahjustuste likvideerimise oma
kuludega.

Lugupidamisega

Ivar Pahka

AS EG Ehitus

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.